Wspierająca kampania marketingowa Top Secret

W Polsce i na Ukrainie ruszyła właśnie kolejna odsłona kampanii marketingowej marki Top Secret, znajdującej się w portfolio Grupy Kapitałowej Redan. W ramach kampanii do prasy trafiły katalogi prezentujące kolekcję. Działania marketingowe mają na celu wsparcie sprzedaży jesienno-zimowej kolekcji Top Secret.

Na Ukrainie katalogi Top Secret, z dołączonymi kuponami rabatowymi, dostępne są wraz z ogólnokrajowym magazynem Jedinstwiennoj o nakładzie 400 tys. egzemplarzy. Dodatkowo w miesięcznikach Mini i Joy ukaże się insert Top Secret, który w nakładzie 17 tys. egzemplarzy, w każdym z tytułów, dotrze do mieszkańców Kijowa. „Jest to pierwsza tego typu akcja marketingowa Top Secret na Ukrainie. Postanowiliśmy pokazać się w całej Ukrainie z naciskiem na Kijów, gdzie w najbliższym czasie będziemy mieli najwięcej naszych sklepów.” – powiedział Michał Kałużyński, Prezes Zarządu Top Secret Sp. z o.o. Kampania z insertami poprzedzona była wrześniowymi reklamami w prasie i 9 bilbordami w kijowskim metrze.

W Polsce tego typu działania realizowane są regularnie i przynoszą zakładane efekty pro-sprzedażowe. „Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na insert do październikowego miesięcznika Logo, który skierowany jest do mężczyzn.” – dodaje Michał Kałużyński. Do październikowych wydań magazynów Claudia i Hot moda&shopping dołączone są inserty z dwoma kuponami rabatowymi, o łącznej wartości 75 zł.. „Intensywne działania marketingowe Top Secret mają na celu aktywne wsparcie sprzedaży.” – powiedział Kałużyński. W październiku kontynuowana jest specjalna kampania we Wrocławiu oraz limitowana kolekcja Claudia&Top Secret.